ACTUACIONS cdr

ACTUACIONS cdr

La Primavera del Màrketing Digital

alt

Mas de Barberans, com a poble adherit al projecte Monstià Actiu, serà la seu d' un seminari anomenat la Primavera del Màrketing Digital.

El seminari serà impartit per Montse Peñarroya.

Més informació i inscripcions.

Jornada Tècnica sobre l'equilibri en la fertilització de l'olivera.

alt

El 4 de febrer, de les 16 hores a les 17h30', al Centre de Desenvolupament Rural

de Mas de Barberans. Museu de la Pauma, jornada tècnica organitzada pel departament

d'Agricultura,Ramaderia, Pesca i Alimentació i Medi Natural.

La jornada és gratuïta però cal inscriure's prèviament

+informació al pdf adjunt

FileDescriptionFile size
Download this file (Mas_de_Barberans_fertilització_olivera_050213.pdf)Mas_de_Barberans_fertilització_olivera_050213.pdf 66 Kb

Tallers de salut 2013.

alt

El dia 4 de gener del 2013, tindrà lloc al CDR Museu de la Pauma de Mas de Barberans l'acte de presentacio de la programació de tallers de salut . Un dels objectius principals del municipi és la millora de la qualitat de vida, per això mateix es programen activitats orientades  a aquesta finalitat.

Els títols de les xerrades són els següents i s'aniran anunciant mitjançant pregons i cartells:

Ergonomia i activitats de la vida diària per Carlos Cid,

Reumatologia i malalties neurodegeneratives per Carlos Cid.

Autocura en infermeria per Glòria Espuny,

Situacions urgents. Les podem resoldre?, per Glòria Espuny,

En pediatria. Quan és una urgència ? per Pepa Gellida,

Bon ús dels medicaments per Rosana Giné,

Pèrdua de memòria i altres capacitats per Rosana Giné,

Menopausa per Daniela Lleixà,

Malalties de transmissió sexual i conductes de risc en adultsper Daniela Lleixà,

Violències, qui ens pot ajudar?per Daniela Lleixà ,

Nutrició Vital, responsable i conscient per a viure en salut per Ferranda Travieso

El nostre gran amic, el COR per Gerardo Virgos,

Convidem a tothom a assistir-hi.

FileDescriptionFile size
Download this file (tallers_de_salut_presentacio.pdf)tallers_de_salut_presentacio.pdf 197 Kb

Presentació del llibre La metgessa de Barcelona

alt

David Martí, escriptor amb arrels a Arnes, presentarà el seu darrer llibre a la sala Airosa del Museu de la Pauma de Mas de Barberans. L’acte organitzat per l’Associació de Dones Masoveres tindrà lloc a les 16h30’ del dia 28 d’abril.

La  presentació del llibre, que parla d'una dona amb grans coneixements remeiers tradicionals, complementa l’exposició inaugurada el passat dia 22 amb el títol: "Els sabers de les Dones del Montsià: Els sabers relacionats amb la cura de la salut" produïda pel Servei d'Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal del Montsià

Es pot visitar en els horaris següents:

-24 d'abril de 12 a 13h30' i de 17h a 19h

-27 d'abril de 12 a 13h30'

-28 d'abril de 12 a 14 hores i de 17h a 19h

-29 d'abril de 12 a 14 hores

-30 d'abril de 12 a 14 hores i de 17h a 19h

-1 de maig de 12 a 14 hores i de 17h a 19h

Cursos de formació de Montsià Actiu

alt

Mas de Barberans, com a poble adherit al projecte Monstià Actiu, ha participat oferint un curs de formació de vendes on-line per a artesans i artesanes (v. pdf). El curs era per a un màxim de vuit persones i hi va haver selecció prèvia. Acabat el curs, tots els artesans i artesanes han demanat per a quant teníem prevista la continuació, fet que des de l'organització s'ha interprtat com un molt bon indici.

El darrer dia del curs, 23 de març,  es va realitzar un taller adreçat a diferents porfessionals que va impartir Montserrat Peñarroya amb el títol: Com atreure visites a la pàgina web i com convertir estes visites en contactes. L'activitat va tenir un gran èxit de públic.

FileDescriptionFile size
Download this file (Mas de Barberans. Curs vendes on line.pdf)Mas de Barberans. Curs vendes on line.pdf 899 Kb
Download this file (Taller Montse Peñarroya.pdf)Taller Montse Peñarroya.pdf 208 Kb

• «