Un tast de la col.lecció

Un tast de la col.lecció

alt

Un tast de la col.lecció, és una selecció de peces que pertanyen al fons i que es guarden a la Sala de Reserva i Documentació,  es van poden veure a diferents espais del museu des del 18 de maig al 28 de juliol del 2010.  El Fons del Museu de la Pauma està integrat per diferents peces que es poden englobar en les següents seccions:  col.lecicó de referència d'objectes de pauma inventariats a Mas de Barberans, objectes d'altres centres productors de les Terres de l'Ebre, de Mallorca,...Peces guanyadors dels Certamens Internacionals de les Fibres Vegetals que cada any es celebra dins dels actes del Racó dels Artesans i d'altres peces de fibres vegetals provinents d'intercanvis o de demostracions artesanals que tenen lloc al Racó dels Artesans.