Arriba la tardor

Arriba la tardor

alt

Fotografia del Jardí teixit, realitzat este estiu dins dels actes de la Fira Monogràfica de les Fibres Vegetals. Autor: Joan Maria Ventura.

Canviem d'estació i la tardor és un bon moment per visitar el Museu de la Pauma i el Viver de les Fibres Vegetals. Tornem a l'horari no estiuenc i a partir d'ara el Museu estarà obert: el primer i darrer cap de setmana de cada mes, festius, ponts i juliol i agost  de 12 a 14 hores laborables menys dilluns no festiu de 12 a 13h30'

Recordem que les visites i tallers poden ser a la carta i ens adaptem a qualsevol dia i a qualevol hora   a grups  de 10 o més  per a les visites, i de 5 o més per als tallers. Podeu contactar amb nosaltres al telèfon : 977053778 o al nostre correu: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .