19 d'abril inauguració d'Apropant-nos, col·laboració Escola d'Art i Disseny Amposta i Museu de la Pauma

Us presentem "APROPANT-NOS", un repte pedagògic amb moltes hores de feina i molta il·lusió. El Museu de la Pauma, Centre de Desenvolupament Rural del Mas de Barberans, ha apostat per obrir-se al territori i cercar complicitats amb Esardi, Escola d’art i disseny d’Amposta, amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Gràfica Publicitària 2. El resultat final el podreu veure a l’exposició “APROPANT-NOS” que s’inaugurarà el dia 19 d’abril al Museu de la Pauma (Mas de Barberans), constarà de les peces fetes conjuntament pels alumnes de Grapu2 i les artesanes del Museu.