Bosses amb nom de lloc

El Centre de Desenvolupament Rural – Museu de la Pauma de Mas de Barberans ha impulsat un projecte per incentivar la venda de productes d’Artpauma, l’associació integrada per diverses artesanes del municipi que es dediquen a l’artesania de la pauma.  A causa de la crisi sanitària el museu només pot fer d’aparador dels articles elaborats per Artpauma i no en pot ser punt de venda com ho era anteriorment. Davant d’aquesta nova situació s’ha trobat una solució imaginativa i s’ha aconseguit involucrar a diverses persones voluntàries del poble que han accedit a cedir la seua imatge per a un reportatge fotogràfic que vincula diferents bosses de mà creades per les artesanes d’Artpauma amb diferents racons del Mas de Barberans: Mirador, Vall, Arenal, Jardí, Muro, Plaça, Airosa…  La idea de posar nom de lloc a cada bossa ha estat del propi col·lectiu de persones col·laboradores. Es tracta de bosses amb nom propi i cadascuna d’elles s’ha fotografiat al racó que li dona nom. A banda, n’hi ha una més festiva que porta el nom de sant Marc, el patró del Mas de Barberans i vol ser una mena d’homenatge nostàlgic a les festes majors que enguany no s’han pogut celebrar.

Tant les bosses com altres objectes i complements d’Artpauma es podran comprar per encàrrec al següent número de telèfon: 679 718064 o a l’Instagram d’Artpauma per privat.

2020-07-16T11:14:25+00:00