El Museu a Territori Contemporani

Territori Contemporani, un programa setmanal sobre art i cultura contemporània a Catalunya, que condueix el periodista Martí Sales i que està produït per La Xarxa de Comunicació Local en col·laboració amb Vallès Oriental Televisió (VOTV), ha posat el focus en el Centre de Desenvolupament Rural Museu de la Pauma del Mas de Barberans, tot dedicant-li una de les càpsules informatives del capítol 48. En aquesta càpsula es destaca l’aposta del Museu per fusionar art contemporani, artesania i disseny com una manera de projectar-se cap al futur. Així, l’episodi fa un breu repàs per la història del Museu de la Pauma i al mateix temps esmenta alguns dels projectes que s’han impulsat els últims anys i en què aquesta interrelació entre artesania, art i disseny s’ha anat fent més palesa.

En aquest mateix episodi també s’inclou una entrevista amb el dissenyador Curro Claret, qui ha col·laborat en diverses ocasions amb el Museu, així com un reportatge sobre el Centre Grau-Garriga d’Art Tèxtil Contemporani de Sant Cugat del Vallès.

El programa Territori Contemporani ja ha tancat la temporada del 2021 però tots els capítols emesos es poden veure a la carta. En aquest enllaç podeu veure el del Museu de la Pauma.

2021-03-25T20:18:31+00:00