La cultura de les fibres

Ja tenim el cartell del proper Racó dels Artesans, la Fira monogràfica de les Fibres Vegetals que enguany arriba a la dissetena edició i que se celebrarà els dies 3 i 4 d’agost. Es tracta d’un dels esdeveniments més importants de l’any al Mas de Barberans, en què el municipi s’omple d’artesans i artesanes provinents d’arreu del planeta, així com d’un públic cada vegada més sensibilitzat per tot allò que està fet a mà i amb materials naturals.

Fem gran la cultura de les fibres vegetals. Així, la primera setmana de juny, obrirem les inscripcions per als artesans i artesanes que vulguin participar en aquesta fira. S’hi podran inscriure a través de la nostra web.

En les passades edicions, el Racó dels Artesans ha aplegat  una mitjana de quaranta artesans i artesanes, majoritàriament de Catalunya i les Terres de l’Ebre però també d’altres punts de l’Estat i d’arreu d’Europa, la qual cosa converteix la fira del Mas de Barberans en una trobada especialment interessant per observar la gran diversitat de fibres vegetals que hi ha al món, els seus lligams amb el paisatge de cada país i regió, i les diferents maneres de treballar-les, teixir-les, cosir-les i/o manipular-les. I és que a banda d’exposar els diferents objectes, els artesans i artesanes també fan en el marc de la fira demostracions del seu ofici. Comencem el compte enrere.

Cartell: Pep Cruells

2019-05-27T13:24:45+00:00